اجاره آسان و سریع اجاره ماشین عروس
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اختراع اخیرا به ارزش ۴۰ میلیارد دلار ارزیابی شد. شما می توانید با عدد اشتباه، اما اجاره ماشین عروس مفهوم اشتراک سواری حمل و نقل تنها چند سال به انقلاب حمل و نقل.

به این ترتیب، ناظران بازار، تعداد کمی را برای دیدن آنچه که بخشی از پایانه حمل و نقل می کنند، در نظر می گیرند. شرکت هایی که به اشتراک گذاری سواری مانند Uber، Lyft و Sidecar می خورند. خدمات تاکسی و لیورینگ داده شده است؛ این مدل به این شکل الگو است – اما در مورد اجاره اتومبیل چیست؟

اول، بعضی از معیارها: طبق داده های جمع آوری شده و در اجاره خودرو .com توسط بیش از ۱۰۰۰ راننده Lyft and Uber، برای سال ۲۰۱۴ میلادی، میانگین سفر ۲٫۶۹ مایل و میانگین زمان سفر ۹٫۶۲ دقیقه بود. برای سفر ۱۰ دقیقه ای، SherpaShare به ترتیب به طور متوسط قیمت بلیط های Uber، Lyft و Sidecar را به ترتیب ۱۵٫۹۷ دلار، ۱۱٫۴۸ دلار و ۱۳٫۳۵ دلار گزارش کرد.

با توجه به اطلاعات خودرو اجاره اخبار، در مقایسه با اتومبیل های اجاره ای، روزانه هزینه اجاره فرودگاه ها به طور متوسط در حدود ۵۱ دلار از مارس تا نوامبر ۲۰۱۴ است. میانگین مدت اجاره برای کسب و کار سفر حدود سه روز است، در حالی که اجاره برای اوقات فراغت کمی طولانی تر است. متوسط طول اجاره یک جایگزین به طور قابل توجهی طولانی تر است – حدود ۱۰ روز، طبق داده های اجاره ماشین .

میانگین مسافت پیموده شده روزانه برای یک ماشین اجاره بهتر است در قالب نوع اجاره مشاهده شود، اما یک عکس کلی از ۵۰ تا ۸۰ مایل در روز، تفاوت در نحوه استفاده مردم از درایو در مقایسه با اجاره ماشین است.

با این حال، یکی از انواع اجاره ماشین که الگوی مشابهی برای به اشتراک گذاشتن سواری دارد، به اشتراک گذاری ماشین – به ویژه، به اشتراک گذاری خودرو از نقطه به نقطه است. معیارها و بینش در نشست عمومی در ماه ژوئیه ۲۰۱۴ در رنت ماشین ، کالیفرنیا، در مورد car2go، شرکت متعلق به دایملر که متخصص در به اشتراک گذاری خودرو نقطه به نقطه است، در مسیری قرار می گیرد، جمع آوری شده است.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: